lördag 27 mars 2010

Sommartider hey hey sommartider

Hellu hellu!
Märkte att jag var lite euforisk i förra inlägget :P Det var för att jag höll på att bli försenad till pluggträffen - eller vad jag nu ska kalla det - och hade precis tagit sönder min mugg. :(

Idag är vädret såååå fint jag känner för att gå till stranden och ligga där, bada i havet och leka med vågorna...Men jag antar att det inte riktigt är tillräckligt varmt..
Antagligen ska vi på bio ikväll, vilken film vi ska se vet jag inte, men det är ungefär det som är dagens planer :)

Och inatt snurrar vi framåt klockan en timme, glöm inte det ^^ (jag glömmer det alltid)

Nu.....blir det leverkorvsmacka! :D (Ni vet att om jag hade gjort som jag vill, hade jag sparat den som en helig relik, men här har jag ett problem som heter utgångsdatum, så jag måste "offra" mig och äta upp det... ^^)

Kram!

/CAT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Anpassad sökning