onsdag 17 mars 2010

Back =)

Hello! Då var man tillbaka! Maten var vegetariskt (vilket jag inte brukar vara så stort fan av, eftersom jag tycker kött är det viktigaste av allt...) men det var rätt gott! Nu har jag ätit vegetarisk mat 4 eller 5 gånger och det var faktiskt väldigt gott :) Men jag kommer aldrig att låta bli att älska kött hehe ^^
Vi satt där och snackade lite och lyssnade på musik (de hade en soft jazz Dj där ikväll).

Angående filmen.....ja, jag tittade bara på den ett par minuter och sedan gick, även om det verkade utan tvekan vara högst intressant och otroligt spännande. Men tanken att sitta och titta på halverotiska scener i ett rum med 20 pers är inte riiiiktigt min grej.... :P Även om det är kolmörkt, det är ingen sån film som du sugs in i och glömmer bort allting runtomkring dig.. :P Men ja, spännande var det, indeed.

Nu ska jag sova, så hörs vi imorgon!

Stor stor kram! =)

/CAT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Anpassad sökning