måndag 1 mars 2010

Just another manic monday

Idag har jag varit på arbetsintervju!

Det är [tyvärr] för en telefonförsäljartjänst för ett företag som säljer andlig hjälp och relaterade produkter (stenar, stearinljus, osv). De har drygt 50.000 kunder, som har sökt deras tjänster tidigare (man ringer alltså inte människor som inte tror på sånt, det hade varit lite dumt) och de flesta är portugiser som bor i USA...Det är inga problem för att jag kan engelska, det är dock alltid lika roligt att prata med människor som blandar språk utan att märka det. :P



Twixie behöver ingen andlig hjälp...

Schemat är från 15-20 och 16-20 på lördagar. Jag sa redan att jag pluggar, så jag kan inte vara där kl15 varje dag, jag tror de gick med på det, bara jag kompenserar på lördagar eller nåt...
Vi får se! De verkade iaf seriösa (inte som dem jag jobbade för i december, som inte har betalt än...{men det kommer, det var för att de sparkade kvinnan som tog hand om betalningar..]) och lönen är 350 €/mån + eventuell försäljningspremie.

Jag uppdaterar mer angående detta när de ringer mig ^^

Nu ska jag äta nåt! Cya latuh!

Kram!

/CAT

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Kul med blogg, och VÄLDIGT söt katt. Har abstinens efter min kattprins hemma som just nu lever livets glada dagar hos mamma på landet.

Ha det gott!
/Emmy

Neoiti sa...

yey, congratz xD

Annwyn sa...

@ Emmy: Hej Emmy! Kul att se att du läser min blogg, det är så roligt att se att nästan alla Erasmus här i Lissabon har en egen blogg.. Din förresten är också väldigt rolig att läsa (btw, löste det sig det där problemet med dina flatmates? Jag har också mina egna problem med mina...)
Hoppas du har det bra? (Var du på den mustach-festen? Jag hörde det var roligt. Igår blev jag bjuden på den där Kiss Me party, men pallade inte dra ut..=P)

@Johanna: Obrigado maninha ^^

Skicka en kommentar

 
Anpassad sökning