tisdag 23 mars 2010

On other news




Fick ett samtal precis från det human resources företag som jag var hos innan när jag skulle söka till telefonförsäjarjobbet, de behöver någon som kan svenska för att vara kundtjänst angående glasögon och linser.
Det är ett svenskt företag som använder vidarekoppling från Sverige till Portugal och tillbaka för att, and quoting "arbetskraften är mycket billigare i Portugal" så man måste därför låtsas att man faktiskt sitter i Sverige. :P Which is kinda weird but sure...
Jag berättade att jag pluggar och att det skulle bli svårt att kombinera studier och jobb vissa dagar men tydligen var de intresserade ändå! :D

De ville att jag skulle på intervju imorgon klockan 11 - det blir lite svårt för att kl11 ska jag vara i flygplatsen för att hämta upp min älskade kära Quasimoda xD Så nu väntar jag på ett annat samtal med en annan tidsförslag. =)



Och det var det, that´s all folks!

Kram!

/CAT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Anpassad sökning