fredag 26 mars 2010

Pluggfredag

Hej!
Nu var det ett tag sen, men det är för att min lillasyster är här!! wiiiiii :D
Vi har varit o gått rundor o haft roligt, igår var vi på ett shoppingcenter i Odivelas (Norra Lissabon) och var på Primark, en känd tysk affär =) Varför den är känd? Jo för att de säljer jeans för 30 kronor! :D

Jag har äntligen köpt jeans!! :D Det var på tiden :P Köpte 2 par! Ett par svarta och ett par vanliga, bootcut :D Skitglad! Passade även på att köpa en fin strandklänning - kommentarer lydde "du kommer se precis ut som dem i Mamma Mia!" - och den är jättesöt, blå med vita detaljer :D Köpte också ett svart linne för 3 euro ^^ Sen var vi i Starbucks (den nya trenden) och hade roligt med våra frappuccinos ^^

Idag är syrran hos sin boyfriend och jag har varit i skolan och ska nu ut igen för att plugga paleografi (vi har ett dokument som ska lämnas in på måndag) och har hunnit ta även i sönder min Portugalmugg med mitt namn på :( Typiskt.

Sen har jag ätit leverkorvmackor!! :D Som min kära syrra tog med sig till mig :D wiii!
Det var det!

Kram!

/CAT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Anpassad sökning