söndag 11 juli 2010

Sundays remind me too much of Mondays

Hey ho!
Tänkte att ni kanske skulle vara lite nyfikna på mitt jobb (or not) så jag åkte dit lite tidigare och tog några bilder på det :P



Så här ser ingången ut :)



Så här ser mitt skrivbord ut! Uppe i pelaren i mitten har vi vår lagmaskot, ReNu the Elk (ReNu är ett linsvätskemärke, som vi tyckte var ett passande namn för vår älg)



Här har vi spanjorernas skrivbordsö, de skulle vara med i en skrivbordsö-tävling, så valde de havstema, tyvärr hann dem inte med inskrivningen :P De sitter bakom mig, så det är väldigt underhållande att lyssna på spanska samtal samtidigt som jag pratar med en norsk kund. :P



Här sitter Heidi, min finska kollega, fast hon ville inte vara med på bilden :P Längre bort sitter Malene, vår danska kollega, som har en liten sjöjungfru som maskot på sin ö.



Och det här är Teresa, den andra dansken som jobbar med oss (hon hade inget emot att hamna på bild) och där kan man också se ReNu.

För övrigt fattas det bara en lagkamrat, och det är Greg som är den andra svensken men som har jobbat hos UK laget - som sitter bredvid oss till vänster - i några månader :)

Och det var vårt lilla skandinaviska lag :P

/CAT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Anpassad sökning