lördag 17 juli 2010

Saturday, I love you so much.

God morgon!! :D
Det är lördag! Har vaknat glad, lycklig och utvilad efter att ha somnat typ kl21 på en fredag (och jag bryr mig faktiskt inte om det är deprimerande eller inte, för att annars hade jag inte varit så här glad och pigg idag).
Så idag vaknade jag lite innan 08 och har hängt upp tvätten, städat köket, rensat "skafferiet" och nu sitter jag här framför mina älsklingsbalkonger, solen skiner, och dricker min nya älsklingté (för att jag måste iaf försöka dricka mindre kaffe på helgerna) "Grönt té, med citron, honung och ginseng", skitgott är det. ^^

Snart ska jag duscha och sen sticker jag iväg för att dagen ska spenderas i Sintra, i medeltidsmarknaden som de har nu i helgen, så ska jag hjälpa till min moster och några flera som säljer lite handgjorda medeltids/fantasi-inspirerade artiklar och så får vi hoppas att businessen går bra. :)


Och bara för att jag inte har tagit några bilder på marknaden än, betyder inte att jag inte ska lägga upp några! :P
Så titta upp, för nästa inlägg kommer att dedikeras till den fantastiska och underbara platsen som heter Sintra.

Lots´a Love

/CAT <3


PS - Blev tipsad igår av min finska kollega Heidi, om paf.com. Jag har aldrig ens givit en tanke åt sådana sidor, för att jag utgår alltid från att de försöker luras...Men hon vann nämligen 200 euro igårkväll och hennes tjejkompis hade vunnit 1600 euro förra veckan. Jag kanske ger det ETT försök. Ett. Förlorar jag första gången spelar jag aldrig mer. Och vinner jag första gången så ska jag bara spela tills jag förlorar xD
Någon mer som har någon erfarenhet/åsikt de vill dela med sig om spelsidor? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Anpassad sökning