fredag 16 april 2010

Going Crazy Bananas



Ville bara påpeka, för underhållnings skull, att de FORTFARANDE spelar samma Lady Gaga album. Vill även påpeka att väggarna är tunna och att deras dator, som spelar den ovannämnda artisten i ganska hög volym (inte för att det spelar någon roll, det är trots allt fredag) är enbart 2 meter från mitt huvud. Det finns inga hörlurar som räddar mig. I äran av denna situationen har jag just precis laddat ner alla album av Mike & the Mechanics och tänker ha min lilla men smakliga hämnd.

/CAT

[EDIT: Lyckas jag inte, tar jag till Atreyu, Disturbed, Machine Head och As I Lay Dying. God bless [emo-core] Metal.]

[EDIT 2: ...Och Bullet for my Valentine. Obrigado pela dica Johanna.]

5 kommentarer:

Neoiti sa...

sim catarina, mike & the mechanics é a escolha certa pra te vingares!! nao tens assim bullet, nem volbeat or whatever xD.
Boa vinganca xD

Annwyn sa...

Parva n viste o meu edit!

Neoiti sa...

ah sorry, nao vi xD muito bem. This young jedi is learning quite well *muahaha* I'm proud of your progress (aquele video em que dizes com uma voz estupida "uh the jedi strength!!")

Annwyn sa...

LOLLLLL
a gente realmente fazia umas figuras...O.o

Annwyn sa...

Agora por fazer esse "O.o" lembrei-me de "OOooooOOOOooohhhhh..." que obviamente remete as minhas associações mentais á versão misheard dos nightwish.

E portanto aqui tens: "Hamster. A dentist! Hard pr0n...Steven Seagul. Warrior, this rifle, in me!"
Nao, vou fazer um post novo, este video tá fantástico. :P

Skicka en kommentar

 
Anpassad sökning